Bezorgen & Retourneren

Hier vindt u alle informatie met betrekking tot het bezorgen en retourneren van producten. Mocht u desondanks toch nog vragen hebben neem dan contact met ons op via het contactformulier op onze FAQ pagina.

Bezorgen

Alle bestellingen binnen Nederland worden verzonden met DPD. Als extra service is uw pakket verzekerd tegen eventuele verzendschade. U kunt het artikel laten afleveren op uw huisadres, een alternatief huisadres of het adres van een bedrijf. Na bestelling van uw Aquatru producten ontvangt u van ons een orderbevestiging. Zodra het pakket verzonden is ontvangt u van DPD een e-mail met daarin een trackingnummer. Met deze specifieke code kunt u de status van uw pakket volgen. Mocht u na bestelling het afleveradres willen wijzigen, neem dan contact ons op via e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. onder vermelding van 'adreswijziging bestelling'.

Verzendkosten

Voor Nederlandse bestellingen van meer dan €99,- betaalt u geen verzendkosten. Voor Nederlandse bestellingen onder de €99,- bedragen de verzendkosten €5,95. Voor verzenden naar het buitenland gelden andere tarieven.

Wilt u een product retourneren? Raadpleeg dan onze retour sectie op deze pagina voor meer informatie.

Levertijd

Alle bestellingen binnen Nederland worden verzonden met DPD. Voor producten die wij op voorraad hebben geldt: vandaag besteld, morgen of overmorgen in huis. Als de levertijd langer is dan 5 werkdagen (bijvoorbeeld omdat het niet op voorraad is) dan nemen wij contact met u op.

U kunt het artikel laten afleveren op uw thuisadres, een alternatief thuisadres of het adres van een bedrijf. Na bestelling van uw AquaTru producten ontvangt u van ons een orderbevestiging. Zodra het pakket verzonden is ontvangt u van DPD een e-mail met daarin een trackingnummer. Met deze specifieke code kunt u de status van uw pakket volgen. Mocht u na bestelling het afleveradres willen wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact ons op via e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. onder vermelding van 'adreswijziging bestelling'.

Retourneren

Aquatru producten kunnen, om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne, alleen geretourneerd worden als de verzegeling van de verpakking niet verbroken/aangetast is. Dit betekent dat de producten ongeopend en ongebruikt dienen te zijn.

Indien u iets wilt retourneren volg dan voor een goede en snelle afhandeling onderstaande procedure:

1. Stuur een e-mail met de reden van retour, het ordernummer, uw naam en uw contactgegevens onder vermelding van 'retourzending' naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . Dit dient u binnen 14 dagen na ontvangst van de producten aan ons te melden;

2. Wilt u een product retourneren om technische redenen dan zullen wij eerst telefonisch contact met u opnemen. Let op: Stuur het product na de melding dus nog niet direct naar ons op. Onze ervaring leert dat veel technische problemen met enkele tips kunnen worden opgelost. Het zou zonde zijn om een product voor niks terug te sturen. Niet alleen voor uzelf omdat u dan tijdelijk zonder AquaTru zit, maar ook voor het milieu.

3. Wilt u een product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren of is het technisch mankement niet op afstand te verhelpen? Stuur dan uw pakket retour, inclusief pakbon waarop u aangeeft welke producten in het pakket zitten. Zorg ervoor dat u de producten goed verpakt zodat er tijdens het transport geen schade kan ontstaan. U kunt de producten op eigen kosten versturen naar:

AquaTruWater B.V., De Beverspijken 7D, 5221 EE, 's-Hertogenbosch;

4. Bij binnenkomst van uw retourzending controleren wij de inhoud. Voor retour producten die u binnen 14 dagen na ontvangst terugstuurt geldt: zodra wij deze ontvangen, gecontroleerd en goedgekeurd hebben, boeken wij het tegoedbedrag (exclusief retourkosten) binnen 14 dagen terug via ons betaalsysteem.

Let op: indien de verzegeling verbroken is kunt u producten, om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne, niet meer retourneren.

Producten die u om technische redenen aan ons retourneert worden gecontroleerd op mankementen. Als wij vaststellen dat het inderdaad om een technisch mankement gaat en het product valt binnen de garantietermijn van 1 jaar, dan zullen wij het product kosteloos repareren of u ontvangt een vervangend product. In dat geval zullen wij ook de door u gemaakte kosten voor het retourneren voor onze rekening nemen.